Dieta in luna 5 de sarcina

Autor: ROmedic

Dieta in luna 5 de sarcina
In acest stadiu al sarcinii, va „rotunjiti” treptat dar sigur, iar bebelusul profita de toti nutrientii pe care ii asiguri. Continua, integrand elementele esentiale: vitaminele, calciul, glucidele, lipidele si proteinele.

Glucidele rapide sau lente contribuie la formarea tesuturilor fatului si iti aduc toata energia de care ai nevoie pentru a compensa oboseala provocata de sarcina.

Alimentele bogate in glucide:
  • zahar
  • cereale
  • legume uscate
  • orez
  • paste fainoase
  • cartofi
  • naut
  • linte

Meniul lunii a V-a de sarcina

Micul dejun

  • 1 bol de lapte cu cereale
  • Paine integrala cu miere
  • 1 grapefruit

Gustare

  • 1 iaurt
  • 1 banana

Pranz

  • Morcovi dati pe razatoare, cu zeama de lamaie si ulei de masline
  • Friptura de pui
  • Spaghete cu sos de rosii
  • Salata verde
  • Budinca

Gustare

  • Budinca de orez cu lapte

Cina

  • Salata de rosii cu felii de jambon si branza
  • Compot de piersici

Data actualizare: 06-06-2014 | creare: 03-04-2007 | Vizite: 9634

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Alimentația dezechilibrată în sarcină și riscul de ADHD la copil
  • Alimentația mamei în sarcină, posibile efecte pe termen lung pentru copil
  • Forumul ROmedic - întrebări și răspunsuri medicale:
    Pe forum găsiți peste 500.000 de întrebări și răspunsuri despre boli sau alte subiecte medicale. Aveți o întrebare? Primiți răspunsuri gratuite de la medici.
      intră pe forum
    Aplicația Activ (by ROmedic)
    Vrei să fii sănătos? Vrei să slăbești? Vrei sa fii în formă și să arăți bine? Vrei să te simți bine în corpul tău? Atunci trebuie să faci eforturi. Aplicația web "Activ" te ajută să fii consecvent în lupta pentru sănătatea ta.

    Accesează gratuit Aplicația
    Acest site foloseste cookies. Continuand navigarea va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii OK